Studio Twój Ruch | ul. Żwirki i Wigury 1a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki | woj. mazowieckie | tel.: +48 664 714 678 | e-mail: kontakt@studiotwojruch.pl | NIP: 5341236255

Pilates:

Pilates Classic - klasyczne ćwiczenia na macie, trening uczący świadomości własnego ciała, prawidłowego oddechu, poprawiający postawę, wzmacniający, rozciągający i relaksujący. Poziom trudności dostosowywany jest do możliwości ćwiczących - każde ćwiczenie ma różne poziomy zaawansowania

Pilates Props - zajęcia Pilates z wykorzystaniem małych przyrządów (taśma, mała piłka, magic circle, ciężarki, wałek, ekspander, dysk stabilizacyjny). Przyrządy podnoszą poziom wytrzymałości, koordynację, zasób sił, szybkość i gibkość; wzmacniają mięśnie obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej, mięśnie grzbietu oraz mięśnie nóg

Pilates dla początkujących i średnio-zaawansowanych - zajęcia dla osób rozpoczynających przygodę z Pilatesem, ćwiczących nieregularnie bądź chcących udoskonalać technikę. Podczas zajęć niekiedy wykorzystujemy małe przyrządy

Pilates o Poranku - kombinacja rozciągających i energetycznych ćwiczeń Pilates na dobry początek dnia. Pilates Classic lub Props

Pilates Ball - zajęcia Pilates z wykorzystaniem dużej piłki. Dzięki niestabilnej podstawie angażujemy do pracy większą liczbę mięśni niż w warunkach stabilnego podparcia. Wyjątkowo efektywny trening, stanowiący wyzwanie dla mięśni całego ciała, relaksujący i zapewniający świetną zabawę

Pilates Plus - zajęcia dla osób ćwiczących regularnie od dłuższego czasu i poszukujących wyzwań. Ćwiczenia na poziomie średnio- i zaawansowanym

Pilates dla mężczyzn - energetyczny trening siłowy, rozciągający, wzmacniający całe ciało, przygotowujący do innych aktywności. Zajęcia prowadzone przez mężczyznę, specjalnie dla mężczyzn. 

 

Pozostałe zajęcia body&mind:

Stretching - ćwiczenia zwiększające elastyczność całego ciała i ruchomość stawów, rozciągające mięśnie i redukujące napięcie mięśniowe

bodyART(R) - holistyczny trening funkcjonalny, wszechstronnie oddziałujący na ciało i umysł. Angażuje wszystkie mięśnie, stawy, powięź, uelastycznia i wzmacnia. Lekcja jest płynna, dynamiczna, ze statycznymi pozycjami - dodaje energii, poprawia wzorce ruchowe, relaksuje.

Joga - słowo joga pochodzi od sanskryckiego słowa yui czyli scalać, jednoczyć. Joga jest jednym z sześciu systemów filozofii indyjskiej i zbiorem dyscyplin duchowych. Jest to zbiór ćwiczeń fizycznych i oddechowych, które mają pozytywny wpływ na ciało i umysł.

"…Joga uwalnia człowieka od życiowych smutków i chorób oraz poruszeń umysłu. Daje wewnętrzny spokój i opanowanie, wewnętrzną jedność w zmaganiach życiowych. Jest sztuką poznawania samego siebie…" (Gita S.Iyengar Joga doskonała dla kobiet).

Na zajęciach wykonujemy asany (pozycje jogi). Każda sesja ma swój przemyślany porządek. Warto przyjść na zajęcia wcześniej, porozmawiać z nauczycielem i zgłosić ewentualne problemy zdrowotne (takie jak np. nadciśnienie, kłopoty z kręgosłupem, urazy, kontuzje, menstruację itp.). Jogę należy ćwiczyć z pustym żołądkiem, ostatni posiłek 3 godz. przed zajęciami. Nie ma również potrzeby picia wody podczas zajęć. Asany wykonujemy boso, bez obuwia i skarpetek, dlatego dobrze jest mieć własną matę do jogi. Zajęcia rozpoczynamy krótkim skupieniem, a kończymy relaksem, nie spóźniamy się, szanujemy czas, siebie i inne osoby w grupie.

Zajęcia prowadzi 
Karolina Bentyn-Budna

 "Jestem instruktorem rekreacji ruchowej, jogą zajmuję się od 2007 roku. Zaczęłam ćwiczyć w trudnym dla mnie momencie, kiedy codzienny stres zbyt mocno dawał się we znaki. Moim nauczycielem jest moja mama - Anna Bentyn - dyplomowany nauczyciel jogi BKS Iyengara. Od 2008 roku uczęszczałam do niej na regularne zajęcia, doskonaląc swój warsztat.  Solidna baza wiedzy na temat jogi, którą mi przekazała, pozwoliła na mój dalszy rozwój na warsztatach i zajęciach u innych nauczycieli. Uczestniczyłam w kursie instruktorskim organizowanym przez Centrum Edukacji Kadr Kultury Fizycznej Proactiv w Akademii Terapii Ruchem Zacisze Jogi w Warszawie. W czerwcu 2012r. uzyskałam dyplom Instruktora rekreacji ruchowej, fitness ćwiczenia psychofizyczne – joga. Od tego czasu nieprzerwanie prowadzę własne zajęcia i warsztaty. W jodze Iyengara ważna jest dla mnie dbałość o szczegóły, precyzja wykonywanych asan, a także stosunek praktykującego i jego nastawienie. Myślę, że w jodze chodzi o coś więcej niż tylko o ćwiczenia. Rozmaite pomoce wspaniale dopełniają praktykę i otwierają nowe możliwości przed praktykującymi, natomiast joga sama w sobie wycisza człowieka, uspokaja go i czyni bardziej pokornym. Najbardziej cenię w jodze to, że przy odpowiednim wysiłku i sumiennym podejściu jestem w stanie zobaczyć realny wpływ praktykowania jogi na moje życie. Myślę, że właśnie dlatego joga mnie zafascynowała" 

 

Opis_zajec_1.jpg